Planer dla zapracowanych – wersja dla kochających Excela

W pomocdlafirmy korzystamy z wielu różnych narzędzi, a tych jak wiemy, jest na rynku mnóstwo. Dla każdego znajdzie się coś, co przypadnie mu do gustu. Znamy Asanę, Trello, Todoist, narzędzia Googla czy „to do” z Microsoft, ale czasami bywa tak, że najlepiej odnajdujemy się w najprostszych rozwiązaniach takich jak Excel 😊 może i przejdzie on niedługo do lamusa, ale dla nas jest najbardziej elastyczny.

Dlatego postanowiliśmy podzielić się naszym planerem, który prowadzimy w Excelu właśnie.

Ogólny opis produktu 😉

W planerze rozpisujemy 7,5 godzinny czas pracy, uwzględniając zadania prywatne, które nam w trakcie pracy „przeszkodzą”.

Planer służy też do spisania wszystkich zadań, które chcemy zrealizować w danym miesiącu. Na koniec możemy sprawdzić, czy nam się to udało 😊

Jak korzystać z plików Google?

Kliknij przycisk Pobierz Planer, następnie w otwartym dokumencie kliknij Plik w menu głównym i wybierz Utwórz kopię.  Wyświetli Ci się informacja o możliwości zmiany nazwy pliku oraz folder na Twoim Dysku Google, gdzie plik ma zostać skopiowany. Po potwierdzeniu wyboru uruchomi się kopia pliku gotowa do edycji.

Możesz też eksportować dokument do pliku Microsoft Excel (.xlsx). Wystarczy, że w menu głównym udostępnionego dokumentu klikniesz Plik w menu głównym, a następnie Pobierz , wybierając interesujący Cię format.

Jeśli korzystasz z telefonu kopię lub zapis pliku możesz wykonać po wybraniu „trzech kreseczek” w prawym górnym rogu, a następnie wybierają „Udostępnij i eksportuj”.